Top Image

FOODBANDITS WORKSHOP

Posted on: 4.6.15



Wanneer je in 1 keer in de drukte terecht bent gekomen, komt vaak alles tegelijk.  Zo gebeurt dat hier natuurlijk ook. Maar daardoor had ik mij ook een tijd geleden opgegeven voor een workshop foodstyling en fotografie bij de foodbandits thuis! Nou daar zeg ik ondanks de wallen geen nee tegen! Het was een geweldige gezellige dag, met veel informatie over hoe je je camera kan gebruiken natuurlijk alles over styling maar ook heerlijk eten en het uitwisselen van verhalen. Wat was het gezellig bij Suus en Johann!  Wat zat er een leuke groep aan tafel! Ik denk dat ik mij maar snel weer op ga geven.. Wil jij ook de workshop doen? Neem dan snel een kijkje op de Foodbandits site!


0 reacties :

Een reactie posten

 

MIEN PRONKJEWAIL © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger