Top Image

ddw #3 played

Posted on: 27.10.15






Een mega favoriet van de Dutch design week voor mij. De hele set "played" van Mickey Philps was te zien in het Tac gebouw. Achter in en een beetje in het donker, maar voor ons zeker opgevallen. Wat een gaaf product en concept. Als je deze 10 "borden" gebruik is het echt de bedoeling dat je deelt. Niemand krijgt een eigen bord.  Delen op een speelse manier!  Met als doel om mensen samen bij elkaar te brengen.  Om samen te eten.  Doordat de mensen aan tafel letterlijk in aanraking komen met elkaar  worden ze  met elkaar verbonden. Zo worden ze meer bewust van elkaar en meer bewust van wat ze eten. Het is niet alleen een nieuw product, maar ook een nieuwe manier van eten en communiceren ... geïnspireerd door een oude gewoonte: het delen van voedsel

Ik ben echt enthousiast! Wat een mooi concept om ze samen te eten en te proeven. Ik kan mij bijna niet anders voorstellen dat het een feest is om zo met elkaar de tafel te delen. Ik zou wel weten wat we met de kerst gaan doen! Of deel jij liever niet?.... 





Bron: Mickey Philips (kijk voor meer mooie foto's ook even op de site!)
Fotos:
Pam Kat

 

0 reacties :

Een reactie posten

 

MIEN PRONKJEWAIL © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger